Regulamin

  1. Postanowienia ogólne
    1. Przedmiotem działalności Hurtowni Kwiatowej P&S Orchid jest sprzedaż kwiatów.

    2. Wszystkie treści i materiały znajdujące się na stronie www.psorchid.pl należą do Hurtowni Kwiatowej P&S Orchid lub zostały przekazane przez Partnerów Hurtowni Kwiatowej P&S Orchid i objęte są ochroną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).

    3. Wszystkie ceny produktów w hurtowni zawierają podatek VAT i obowiązują w chwili składania zamówienia.

    4. Klientem Hurtowni P&S Orchid może być osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

  2. Składanie zamówienia
    1. Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid przyjmuje zamówienia na realizację usługi poprzez kontakt ze sprzedawcą.

    2. Klient składa zamówienie formie elektronicznej lub telefonicznej, wskazując produkt, który zamierza nabyć, określając ilość danego towaru, a następnie dzień odbioru. Minimalna ilość zamówienia to jeden pojemnik lub inna po uzgodnieniu ze sprzedawcą.

    3. Zamówienie musi zostać złożone najpóźniej do czwartku poprzedzającego tydzień dostawy, w przypadku towaru z farm innych niż Holandia lub do niedzieli wieczór poprzedzającej tydzień dostawy, w przypadku towaru z aukcji Holenderskiej.

    4. Po złożeniu zamówienia, Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid przesyła na podany przez klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które jest oświadczeniem Hurtowni Kwiatowej P&S Orchid o przyjęciu zamówienia.

    5. Klient jest odpowiedzialny za podanie prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

    6. Zmiany do zamówienia można zgłaszać do ostatniego możliwego dnia złożenia zamówienia ( t.j. czwartek/niedziela - p.w. pkt 2.3) Zmiany do zamówienia można zgłaszać telefonicznie pod numerem +48 lub przez e-mail pod adresem: biuro@psorchid.pl. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmian w adresie dostawy, zmian terminu odbioru oraz odbiorcy.

    7. W przypadku zmian lub rezygnacji z zamówienia po możliwym terminie rezygnacji, klient zobowiązany jest do nabycia i zapłaty towaru lub wydaniu go w komis Hurtowni Kwiatowej Orchid. Po upływie dwóch dni od oddania w komis, klient zobowiązany jest do zapłaty towaru który pozostał.

    8. Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid realizuje wszystkie zamówienia Klientów złożone zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.

    9. Wybrane produkty mogą być objęte promocją. Warunki i zasady korzystania z promocji mogą różnić się od warunków zawartych w niniejszym regulaminie. Wiążące wówczas dla danego zamówienia pozostają warunki promocji. Promocje, upusty i rabaty nie łączą się. Wszelkie akcje promocyjne nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie danej zmiany.

  3. Reklamacje
    1. Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży produktu zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 poz. 121 z późn. zm) oraz przepisami zmieniającymi na mocy art. 44 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

    2. Reklamację może składać wyłącznie osoba zamawiająca produkt. Warunkiem koniecznym, aby Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid rozpatrzyła reklamację, jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów lub przesłanie zdjęcia wraz z opisem reklamacji. Reklamacja może być złożona telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej albo osobiście w siedzibie firmy.

    3. Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia. Jeżeli rozwiązanie reklamacji wymaga dłuższego czasu, te terminy mogą ulec wydłużeniu do 14 dni.

    4. Po zgłoszeniu reklamacji Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie t.j. wymiana towaru lub możliwość zakupu innego towaru w cenie reklamowanego.

    5. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ograniczają uprawnień Klienta przysługujących mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W każdym przypadku nadrzędne zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

  4. Postanowienia końcowe
    1. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w Hurtowni Kwiatowej P&S Orchid jest prawo polskie, a językiem stosowanym w tym zakresie jest język polski.

    2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

    3. Dokumenty sprzedaży wystawiane są na podstawie wewnętrznych dowodów zakupu w terminie do 7 dni roboczych od dokonania transakcji. Możliwy jest odbiór osobisty dokumentu w wersji papierowej w sklepie firmowym lub, na żądanie, wysłanie dokumentu w formie cyfrowej za pomocą poczty elektronicznej. Wszystkie dokumenty, które nie zostały odebrane lub dostarczone do klienta w formie elektronicznej do 15. dnia następującego miesiąca od miesiąca wystawienia zostaną wysłane pocztą tradycyjną, a kosztem wysyłki zostanie obciążony klient.

    4. Hurtownia Kwiatowea P&S Orchid zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w celu realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami).

    5. Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiana Regulaminu wywołuje skutki na przyszłość, w stosunku do nowych zamówień.

    6. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu.

    7. Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid ponosi odpowiedzialność, w zakresie swojej infrastruktury technicznej, za wysyłanie wiadomości pocztowych na adres email wskazany przez Klienta.

    8. Klient składając zamówienie akceptuje jednocześnie Regulamin.

    9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 sierpnia 2018 roku.

  5. Klauzula rodo
    1. Firma P&S Orchid s.c. Iwona Steńko, Mirosław Steńko zajmuje się sprzedażą hurtową importowanych kwiatów ciętych. Zakres naszej działalności nie obejmuje zautomatyzowanej analizy i profilowanie danych osobowych.

    2. Dane osobowe są przetwarzane tylko w celach zgodnych z przepisami prawa. Dane osobowe nie są sprzedawane innym podmiotom, są wykorzystywane w niezbędnych celach.

    3. Pełen regulamin polityki prywatności zamieszczony jest na stronie internetowej www.psorchid.pl, a wszystkie reklamacje i zawiadomienia związane z polityką prywatności prosimy przesyłać na adres e-mail: rodo@psorchid.pl.

    4. Dokonując zakupu stacjonarnego oświadczają Państwo zapoznanie się z regulaminem polityki prywatności i że wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę P&S Orchid s.c. Iwona Steńko, Mirosław Steńko