- Postanowienia ogólne
Przedmiotem działalności Hurtowni Kwiatowej P&S Orchid jest sprzedaż kwiatów.
Wszystkie treści i materiały znajdujące się na stronie www.psorchid.pl należą do Hurtowni Kwiatowej P&S Orchid lub zostały przekazane przez Partnerów Hurtowni Kwiatowej P&S Orchid i objęte są ochroną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).
Wszystkie ceny produktów w hurtowni zawierają podatek VAT i obowiązują w chwili składania zamówienia.
Klientem Hurtowni P&S Orchid może być osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Składanie zamówienia
Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid przyjmuje zamówienia na realizację usługi poprzez kontakt ze sprzedawcą.
Klient składa zamówienie formie elektronicznej lub telefonicznej, wskazując produkt, który zamierza nabyć, określając ilość danego towaru, a następnie dzień odbioru. Minimalna ilość zamówienia to jeden pojemnik lub inna po uzgodnieniu ze sprzedawcą.
Zamówienie musi zostać złożone najpóźniej do czwartku poprzedzającego tydzień dostawy, w przypadku towaru z farm innych niż Holandia lub do niedzieli wieczór poprzedzającej tydzień dostawy, w przypadku towaru z aukcji Holenderskiej.
Po złożeniu zamówienia, Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid przesyła na podany przez klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które jest oświadczeniem Hurtowni Kwiatowej P&S Orchid o przyjęciu zamówienia.
Klient jest odpowiedzialny za podanie prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
Zmiany do zamówienia można zgłaszać do ostatniego możliwego dnia złożenia zamówienia ( t.j. czwartek/niedziela - p.w. pkt 2.3) Zmiany do zamówienia można zgłaszać telefonicznie pod numerem +48 lub przez e-mail pod adresem: biuro@psorchid.pl. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmian w adresie dostawy, zmian terminu odbioru oraz odbiorcy.
W przypadku zmian lub rezygnacji z zamówienia po możliwym terminie rezygnacji, klient zobowiązany jest do nabycia i zapłaty towaru lub wydaniu go w komis Hurtowni Kwiatowej Orchid. Po upływie dwóch dni od oddania w komis, klient zobowiązany jest do zapłaty towaru który pozostał.
Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid realizuje wszystkie zamówienia Klientów złożone zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
Wybrane produkty mogą być objęte promocją. Warunki i zasady korzystania z promocji mogą różnić się od warunków zawartych w niniejszym regulaminie. Wiążące wówczas dla danego zamówienia pozostają warunki promocji. Promocje, upusty i rabaty nie łączą się. Wszelkie akcje promocyjne nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie danej zmiany.
- Reklamacje
Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży produktu zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 poz. 121 z późn. zm) oraz przepisami zmieniającymi na mocy art. 44 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
Reklamację może składać wyłącznie osoba zamawiająca produkt. Warunkiem koniecznym, aby Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid rozpatrzyła reklamację, jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów lub przesłanie zdjęcia wraz z opisem reklamacji. Reklamacja może być złożona telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej albo osobiście w siedzibie firmy.
Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia. Jeżeli rozwiązanie reklamacji wymaga dłuższego czasu, te terminy mogą ulec wydłużeniu do 14 dni.
Po zgłoszeniu reklamacji Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie t.j. wymiana towaru lub możliwość zakupu innego towaru w cenie reklamowanego.
W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ograniczają uprawnień Klienta przysługujących mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W każdym przypadku nadrzędne zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
- Postanowienia końcowe
Prawem właściwym dla realizacji zakupów w Hurtowni Kwiatowej P&S Orchid jest prawo polskie, a językiem stosowanym w tym zakresie jest język polski.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
Dokumenty sprzedaży wystawiane są na podstawie wewnętrznych dowodów zakupu w terminie do 7 dni roboczych od dokonania transakcji. Możliwy jest odbiór osobisty dokumentu w wersji papierowej w sklepie firmowym lub, na żądanie, wysłanie dokumentu w formie cyfrowej za pomocą poczty elektronicznej. Wszystkie dokumenty, które nie zostały odebrane lub dostarczone do klienta w formie elektronicznej do 15. dnia następującego miesiąca od miesiąca wystawienia zostaną wysłane pocztą tradycyjną, a kosztem wysyłki zostanie obciążony klient.
Hurtownia Kwiatowea P&S Orchid zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w celu realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami).
Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiana Regulaminu wywołuje skutki na przyszłość, w stosunku do nowych zamówień.
Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu.
Hurtownia Kwiatowa P&S Orchid ponosi odpowiedzialność, w zakresie swojej infrastruktury technicznej, za wysyłanie wiadomości pocztowych na adres email wskazany przez Klienta.
Klient składając zamówienie akceptuje jednocześnie Regulamin.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01 sierpnia 2018 roku.
- Klauzula rodo
Firma P&S Orchid s.c. Iwona Steńko, Mirosław Steńko zajmuje się sprzedażą hurtową importowanych kwiatów ciętych. Zakres naszej działalności nie obejmuje zautomatyzowanej analizy i profilowanie danych osobowych.
Dane osobowe są przetwarzane tylko w celach zgodnych z przepisami prawa. Dane osobowe nie są sprzedawane innym podmiotom, są wykorzystywane w niezbędnych celach.
Pełen regulamin polityki prywatności zamieszczony jest na stronie internetowej www.psorchid.pl, a wszystkie reklamacje i zawiadomienia związane z polityką prywatności prosimy przesyłać na adres e-mail: rodo@psorchid.pl.
Dokonując zakupu stacjonarnego oświadczają Państwo zapoznanie się z regulaminem polityki prywatności i że wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę P&S Orchid s.c. Iwona Steńko, Mirosław Steńko